خورخه مندس: رونالدو در رئال بازنشسته خواهد شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

او در مصاحبه با کادنا کوپ گفت:" کریستیانو رونالدو وقتی 40 ساله شد در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. او از حضور در رئال بسیار خوشحال است. خارج کردن رونالدو از رئال غیرممکن است. او تمامی رکوردها را خواهد شکاند تا به بهترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود. منچستریونایتد جایگاه ویژه ای در قلب او دارد زیرا 6 سال را در آنجا سپری کرد ولی او در حال حاضر تنها به رئال مادرید فکر می‌کند و می‌خواهد بماند. او از حضور در رئال بسیار خوشحال است. تیم‌های دیگر می‌دانند که خریدش غیرممکن است بنابراین حتی تماس هم نمی‌گیرند"

مندس سپس مدعی شد که رونالدو می‌خواهد به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شود. او گفت: " رونالدو بهترین بازیکن جهان است و بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده ایم. دیگر هیچگاه بازیکنی مثل او وجود نخواد داشت. او بهتر و بهتر می‌شود و این روند را تا 40 سالگی ادامه خواهد داد. نمی‌توان او را با کسی مقایسه کرد. شاید تا 500 سال دیگر بازیکنی مثل او نباشد."

مندس ادامه داد: " قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان، رویای رونالدو است. او تشنه ی قهرمانی است و هیچگاه خسته نمی‌شود."

قرارداد رونالدو با رئال تا 2018 اعتبار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان